Trött Trots Ledighet

Träningen gick bra, styrka 30 min och stretch 30 min. Kom hem och käkade middag innan jag duschade samt kollade på sveriges mästerkock och biggest looser. Trots en ledig dag idag så är jag trött och ska lägga mig och läsa lite och sen sova. Upp vid halv 7-kvart i 7 imorgon för tema och BG innan jag slutar och gått första veckan i skolan.
Fick en komentar med frågan om jag inte redan har ett jobb. Och det stämmer, är anställd på Bonniers som någon sorts säljarassistent. Jag åker alltså med författare till event ch föreläsningar och säljer deras böcker där. Det är inte sånna event alltför ofta så det kanske handlar om allt mellan 1-4 arbetspass i månaden. Så det är inte en säker inkomstkälla och jag har inte ett visst antal timmar som jag behöver jobba. På leklandet jag ev ska börja på så är det mera säker inkomst som jag kan räkna med att få ut om jag får jobbet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0