Sveriges Mästerkock

Sitter med c-vitamin och kärlekste i sängen framför sveriges mästerokock. Jäklar vad de kan laga mat, imponerande! När det är slut så ska jag fixa lite inför imorgon och framförallt min flyttkartong till väska jag måste ha med mig. Skola som vanligt så måste ha med skolpapper, data och liknande. Sista lektionen är idrott och fystest så idrottskläder och inomhus skor måste jag ha med. Sen är det ute träning på kvällen som jag inte ska hem innan,  så måste ha med halva garderoben eftersom det lär vara sjukt kallt ute.
Just det, var på klädbanken som är en secondhand butik i tungelsta och fyndade en kofta som jag spanade in på gina tricot för 1 år sedan för 20:-.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0