Måndag

Kort skoldag innehållande en BG med planering, matte pass som var helt åt helvete som alla andra matte KP och sen satt vi kvar i skolan och pluggade en stund. Vid 1 åkte jag mo vega för intervjun på leklandet och fick besked på engång så ska provjobba en helg innan vi skriver på papper och så. Så ett helgjobb har jag nu!
Sen har jag kollat gladiatorerna, paradise hotel, handlat lite små bra ha saker och pluggat lite. Även kollat på mammor och mini modeler som är ett helt sjukt program och sen kollade jag ju såkalrt på idrottsgalan. Skrattade åt skämten och blev lite rörd vi vissa tillfällen. Dock blev jag annat än rörd när jerringpriset delades ut, har svårt för hästar och ridning samt så typ somnade jag under hans tacktal. Jag hejade på Hellner!
Nu ska jag borsta tänderna och fixa lite inför imorgon då jag har en timmes spanska på schemat och efter det eget arbete. Men jag kommer nog bsara ta med mig datorn och spanska papper till skolan och sen åka hem efter och sätta mig och plugga med nudlar till lunch.
PUSS
dagens bra ha shopping - 2 paket tuggumi, hårinpackning och c-vitamin brustabletter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0