God Natt!

Träningen gick faktiskt bra, inte jätte ont i knät men lite... men jag överlevde det med duktig som jag är!
Med 2 minuter kvar av träningen så släck alla lampor och det blir kolsvart ute, jag har bollen och ska skjuta den i mål men träffar stolpen och bollen flyger ut genom ett mini hål i staketet. Så jag ock lina låste upp mobiltelefonerna och fick ge oss ut i buskar och snår och leta efter en vit boll... efter några minuters desperat letande så kom vi ut ur buskarna med en boll i famnen!
Nej nu ska jag lägga till några rader på engelskan och sen gå upp och läsa psykologi i sängen innan det är dags för mig att sussa!
Sitter just nu och fryser lite och har ont i kroppen pga att jag är så trött så ska bli så galet skönt att lägga sig med kuddarna i mörkret och krypa ner under duntäcket!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0