Usel Bloggare!

Gud vilken dålig uppdatering det varit denna vecka men har haft fullt upp!

Haft en hemtenta som skickades in igår kväll som jag sysslat med hela veckan, har sovit hos Lina, föreläst om vårat gymnasium för 40-50 pers och tränat såklart. Tiden har helt enkelt inte funnits. Det ända som kommit upp på bloggen har varit lite tidsinställda som jag fixade just pga att jag visste att bloggen skulle få lida.

Idag har jag städat mitt rum, dammat, damsugit, bäddad rent och allt sånt så nu ska jag fixa klart i rummet och sen börja fixa mig. Ska nämligen på 100-års fest, folk som fyller år och lägger man ihop siffrorna så blir det 100 så det ska jag iväg på om 2 timmar. Trevligt trevligt!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0