Sjukling

Vaknade upp med halsont och fick hosta fram rösten. Tänkte först pallra mig iväg till skolan men när jag knappt kunde svälja te så stannade jag hemma. Mejlade lärarna och lyckades få spanska läraren att ge mig feedback via mejl eftersom det var sista WS innan redovisningen idag. Är inte ligga i sängen sjuk så med bedövande halstabletter så jag jag fått 2 idrottsuppgifter inskickade, spanskan klar och engelskan nästan klar. Just nu ligger jag i ett varmt bad med med betoning på varmt. Jag satte på badet och gick sen och gjorde annat så jag glömde bort att start tempraturen är 41 grader så har stått med en vattenflaska och fyllt på med kallt vatten. Just nu ligger jag och svettas ihjäl för att det är så sjukt varmt! Dööö så klantig jag är! :(.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0