Fel På Internet

Känner hur just bloggandet har hamnat efter lite i mitt liv de senaste dagarna, men i skolan är inte bloggandet prio ett och hemma har vårat nät legat nere. Så det har gjort att jag har ägnat mera tid åt annat i mitt liv än just bloggandet.
Har tränat en del, varit i skolan, varit på IKEA och bara tagit det lugnt. Har lagt mig i tid på kvällarna och fått ta igen lite energi. Skönt!
Just nu sitter jag i skolan och om en timme ska vi på gästföreläsning om drogor och missbruk. Intressant faktiskt! Slutar efter det (vid 2) men sitter kvar i skolan tills Frida kommer hit efter hon slutat så ska vi mysa lite över en fika. Sen ska jag göra lite ärenden och liknande i stan innan jag ska på spelarmöte och ätea middag med laget ifrom av pizza.
PUSS
jag och frida i sommras

Kommentarer
Postat av: Lina

Försök inte, du har fan bloggapp på iPoden..!!!!!!!

2011-11-24 @ 20:43:34
URL: http://colarium.blogg.se/
Postat av: Lina

SVAR: Du kan ju koppla upp till ditt mobila HTC high-tec nätverk, försök inte!!! :)))

2011-11-25 @ 16:59:34
URL: http://colarium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0