Imorgon Tisdag

Imorgon kan jag lova att jag kommer ha full rulle hela dagen. Spanska redovisning 9.35 vilket jag tror är enda lektionen eller vet inte om vi har BG. Sen är det hem och dra ut på en löprunda pga min taskiga kondition. Tänkte testa 5 km och kolla om jag dör eller orkar. Ett litet test vart jag ligger. Sen blir det duscha och fixa lunch. Efter det så är det dags för plugg igen, har ju lite att välja mellan. Språksocioligi, engelska, idrott eller matte.
Vid halv 5 måste jag äta middag innan jag drar mig mot söder för att jobba på ett reliseparty och sälja författarens bok. Slutar 21.30 så lär komma hem mitt i natten...
För hoppningsvis har jag dessa byxor med mig hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0