Fika, Bibblan & Plugg

Blev en fika i centrum med Malin, låna böcker till mig och Paula samt kolla på jeans. Är lite inne på att köpa ett par röda reans från H&M testade idag men tog fel storlek och hade fel skor och allt var dåligt upplagt för att testa jeans. Så ska ev ta en tur till H&M imorgon och testa igen. Sen har jag förberett mig för spanska redovisningen imorgon som kommer gå åt helvete. Ska berätta om mig, vad jag gör en vanlig dag, skillnader mellan spanien och sverige, en tradition i Spanien samt hur vi firar lucia i sverige. Det ska jag försöka kunna med endast stödord. Önska mig lycka till!
Snart blir det handboll, te och marabou kakor istället!
HAHAHA jag och malin i typ 8an?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0