10 Saker Om Mig

  • Jag har sjukt svårt att ta mig upp ur sängen när klockan ringer utan jag ligger alltid kvar i 20 minuter och stressar sedan ihjäl mig innan jag måste springa till bussen
  • Jag var tjejen som spelade fotboll med killarna på rasterna istället för att vara med tjejerna vid klätterställningen
  • Jag har aldrig varit riktigt kär
  • Jag har svårt att ta emot komplimanger och beröm utan skojar ofta bort det eller svarar typ "tack jag vet"
  • Vill tatuera in live, love, laugh på skuldran
  • Jag älskar body lotions i alla former och dofter
  • Älskar kokos. Smak på läsk, drinkar, godis, mat, body lotions, läppsyl och parfym. Allt bara det smakar och doftar kokos!
  • Är svag för sängkläder, kan inte sova i för mörka sängkläder och har svårt att sova i en färgade. Fina färger och fina mönster ska det vara.
  • Är ganska oblyg och social, jag har ganska lätt att prata med nytt folk. Jag är tjejen som får fråga om vägen och hur mycket klockan är
  • Jag vill bli lågstadielärare när jag blir vuxen och har pluggat klart
Detta är andra delen av tips på inlägg att skriva som jag fick i veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0