Fika

Denna fredag bestod av en lång sovmorgon innan jag åt god frukost och kollade på big brother. Vid 2 åkte jag mot centrum och tog en fika med Josefine som jag inte träffat själv utan resten av tjejerna eller på fester på år och dar. Med latte och kanelbulle blev vi som fast limmade på stolarna och satt där i 2 ½ timme innan vi skiljdes åt. Gick och handlade en tröja till Amanda och bytte mina strumpor innan mamma hämtade upp mig. Eftersom mina vänner är bortresta eller sjuka så blir det hemma kväll ikväll. Ska försöka få ordning på mitt tal som ska hållas på onsdag. Tänkte eftersom jag jobbar till 17 både lördag och söndag knakse jag ska försöka få det gjort idag.
Nu ska jag duka innan middag väntar!
älskade vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0