Bonde Söker Fru

Haha vilket program det är egentligen, vad stelt det kan bli på dejter och vilka personer det finns egentligen!
Sitter just nu och kollar lite bloggar och sneglar lite på bonde söker fru. Ska hoppa in i duschen snart och sen kolla lite paradise hotel och sen sova. Börjar 11.30 imorgon med blir att åka tidigare till skolan och göra klart frågorna inför slutseminariet i tema och göra lite läsförståelse i spanska.
Nu ska jag mejla in min läslogg och min engelska blogg... Skön känsla ska jag be och tala om!
PUSS
längesedan vi hade en dejt nu madde!

Kommentarer
Postat av: Anonym

- Jag svarar på kommentarer! ska snart se en film tror jag :) några tips helst svenska filmer..? <3

2011-10-26 @ 21:57:04
URL: http://naattisplace.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej! Vilken fin blogg du har =) Allt bra med dig?

Kram!

2011-10-27 @ 00:32:35
URL: http://stockholmtomarbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0