Svar På Kommentar

Fick en komentar om jag inte kunde berätta mera om mitt nyår och jag vet inte rikigt vad jag ska berätta. Var med familjen till en böjan och sen var jag med underbara vänner hos Jessica. Trevligt folk, musik och glatt humör är receptet för ett bra nyår och det receptet fick jag allt av på mitt nyår.
Planerna för mitt 2012 var också med i kommentaren och jag ska:
  • Fortsätta kämpa på i skolan och försöka nå upp till mina betygsmål innan jag går ut ettan
  • Träna och spela fotboll och nu ta steget upp till damlaget
  • Åka till Turkiet en vecka 1 Juni
  • Jobba på vid de tillfällen jag kan jobba
  • Sörja att Frida åker till USA ett år, hur fan ska jag klara mig?!
  • Vara nöjd med mig själv och det jag har i mitt liv!
Har som ni ser inte storslagna planer för året just nu men skola, jobb och fotboll kommer ta mycket tid och sen ska jag såklart umgås med mina fina vänner från både gamla och nya klassen och nya och gamla laget!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0