Söndag Kväll

Träning och plugg gick bra, känner att jag kommit igång bra med projekt steget samt känner jag att det ska bli sjukt kul att dra iväg med damlaget och deras tränare på tuneringen till åland. Rebecka ska troligtvis med också så jag slipper vara ensam 95:a. Det gör bara saken roligare.

Nu ska jag inta sängen och läsa svenskaboken som jag har boksamtal på i veckan en stund innan jag ska falla in i skönhetssömnen.

Imorgon väntar skola med nya schemat och jag börjar 9.10. 2 lektioner så lär sluta vid 11 men sitter kvar i skolan för att pluggaom och sen dra direkt till arbetsintervjun som är vid halv 2-2. Måste komma ihåg att kopiera slutbetygen i nian samt be min PH om referenser. Det här sista blev mer en påminelse till mig själv så jag inte glömmer det!

Puss och god natt!

jag och rebecka i västerås i höstas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0