Onsdag

Spanska redovisningen gick över förväntan men hemresan däremot gick mindre bra, tvärbanan hade krockat med en bil vid några stationer innan så de gick inte på ett tag så jag tar tunnelbanan till centralen för att ta tåget istället men då ska de spränga för citybanan så då blir vi sittade vid slussen för att vänta in sprängningsarbetet. Tillslut kom jag hem men då kurrade magen och klockan tickade. Så det blev att fixa mat och börja fixa sig och nu ska jag slänga på mig lite smink innan jag beger mig mot jobbet.
Fick med mig röda byxor hem idag också så de tänkte jag inviga på jobbet ikväll sen får vi se hur mycket jag kommer använda dom efteråt med tanke på att jag är en mer mörkare och tråkigare tjej när man kommer till kläderna...

Kommentarer
Postat av: Emmy

Röda byxor är jätte fint så ge dig nu tjejen! <3

2012-01-27 @ 13:14:30
URL: http://clemesfotboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0