GUUUUULD

Blev många matcher, många skrik, många glada killar, många mål i förlängningen och många glädjeskrik men bara ETT vinnande lag och det var bror min!
Herre vilken final. 2-1 till motståndarna tills klockan står på 19.58 för med 2 sekunder kvar får vi in ett mål och det blir 5 minuter golden goal. Efter 2 minuter avgör Haninge och vi vinner. Härlig känslan men herre så nervöst det var.
Nu ska jag sova för imorgon är jag en duktig tjej för jag och lina ska ses vis halv 11 och köra lite motionssim. Beach 2012 here I come! Vi kan ju allafall köra på det i några veckor innan skräpmat, onyttigheter och ingen simning finns med i bilden. Men vi ska iallafall försöka! :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0