Fredag Den 13:e

En fredag som ska föra med sig otur med för mig har det varit en vanlig fredag bortsett från att jag halkade 2 gånger, brännde mig på platttången och körde vilse med kundvagnen vid maxi. Men tur har det också fått med sig var grym när jag, moster, jocke och leffe lagade middag, blev kallad till arbetsintervju på måndag 14.00 samt så fick jag hem kläderna från H&M (bikini och linne) och allt passade.
I övrigt gick skolan bra och det var mys hos moster med middag, kortspel och trevligt sällskap.
Nu ska jag kolla lite bloggar och så innan jag lägger mig för att läsa svenska boken. Sen blir det sömn för att samla kraft till plugg och städning imorgon. Rolig lördag eller hur???
jag och mamma på julafton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0