Dagen Före Ledig Dag

Imorgon är det seminarium tid på idrotten men har redan lämnat in ett uppdrag istället och på spanskan är det frivilligt arbete utan lärare som jag sitter hemma på istället. Vilket betyder en ledig dag istället. Men helt ledig är jag inte för jag tänkte ut och springa 5km eller sätta mig på motionscykeln och cykla 5km. Min kondition måste upp och min träningsvärk vill jag ha bort. Sen ska det pluggas lite spanska, städa lite på rummet, läsa lite svenskabok och träning på kvällen. Tror dock det bara är stretch och uttöjning på träningen med tanke på liten hall, mycket folk och träningsvärk. Sova ut tänkte jag göra också.
Fastnade framför biggest looser på tvn istället för livet blir bättre så tänkte lägga mig i sängen och kika på det nu istället på datan innan jag ska sussa.
PUSS
älskade bror med Fasth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0