Dagar Utan Bloggning

Blev en bloggpaus i  dagar för min del men tur var kanske det för det har inte hänt så mycket skoj i mitt liv de dagarna.
Träning, skola, lata hemma kvällar, kolla på lillebrors träning, haft mormor på middag samt jobbat första passet på leklandet. Gjort en del men inte något som stack ut ur mängden. Men det är skönt med sånna helger också.
Idag jobbade jag somsagt och det kändes super så blir nog ett pass nästa helg också eftersom de hade 8 kalas på lördagen men bara 2-3 stycken som kunde jobba så har nog inte något val om just det passet.
Nu ska jag kolla lite kläder på olika hemsidor samt kolla på one tree hill innan jag ska sova. Imorgon väntar träning och plugg... behöver jag säga mera?
jag och min dåliga kvällshumor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0