2012

Hade ett underbart nyår, massor med kompisar och massor med nytt folk. Åt middag med familjen och massa kompisar till familjen innan jag begav mig till Madde. Där vi spelade lite spel och hade det trevligt. Vid 11 åkte vi till Jessica och där skålade vi in det nya året och bara hde det allmänt trevligt.
Dagarna efter nyår har beståt av lugn och ro, mensvärk och en idrottsuppgift.
Nu ska jag göra klart idrotten och sen fixa mig. Vid 5 åker jag in till gamla stan för middag på vapiano med tjejerna från gamla klassen. Frida kom hem igrå kväll från Thailand så nu ska man sitta och känna sig blek också men det kommer ja ginte tänka på eftersom jag kommer bli så glad när jag ser henne!
PUSS
du betyder otroligt mycket hjärtat

Kommentarer
Postat av: Elin

Kan du berätta mer om ditt nyår? Vad har du för planer inför det nya året? :)

2012-01-03 @ 22:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0