Onsdag

Har varit lite inaktiv på bloggfronten beroende av träningar, plugg och liknande men nu är jag igång igen. Har fått ny energi och inspiration. Inspiration så man känner för att ta mer kameran och fota hela dagarna. Så nu jäklar blir det bloggning!
Idag så var det en vanlig skoldag med engelska och tema innan jag, mikaela och amanda satt kvar i väntan på mattecentrum. Gick till ICA för att handla middag och där blev det en sallad och cola så vi skaffade ny energi innan vi satte oss med ansiktet i matteboken.
Kom hem vid kvart över 7 och då blev det en kopp kaffe och riskakor innan jag kikade på sveriges mäster kock och nu tittar jag på livet blir bättre. Så fint programm, ögonen blir tårfyllda i vissa skeden!
PUSS
saknar sommaren då man kunde gå ut på altanen med en tidning och känna solens strålar. Nu går man ut med vantar och känner kylan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0