Strul Med Myshowroom

Myshowroom där jag haft en blogg i en månad nu strulade, inlägg plblicerades inte och liknande. Så jag tänkte att jag skiter i det, inte kul att blogga om det blir så.
Så jag lämnar den bloggen bakom mig och fokuserar på denna nu :)
Jag kommer föra över lite inlägg därifrån till denhär bloggen lite inlägg med bilder och insperation tex.
För er som inte vet vem jag är så är jag en glad, possitiv och sprallig tjej som älskar livet. Emma heter jag och bor i Haninge (söder om Stockholm). Går ettan på kunskapsgymnasiet vid Globen och läser Sam Beteende. Spelar fotboll i Skogås Trångsund FF flera dagar i veckan.
Lite kort om mig, fråga om det är något annars kör jag på här på blogg.se/webblogg.se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0