TIDIG

Åhh vad sjukt trött imorse men krigade mig upp och höll på att somna på bussen när jag satt och pratade med min granne som åkte samma buss som mig. Kommer till skolan går upp och sätter mig i salen vi ska vara i men ingen är där, 10 minuter senare kommer jag på att vi börjar 09.25 inte 08.25 så jag var 1 timme tidig till skolan!!!
Hann inte ens sminka mig och käka frukost imorse för att jag inte kom upp från sängen så blev smörgås på bussen och sminkat mig har jag inte ens gjort än, sminket ligger i väskan och väntar.
Orkar verkligen inte, aja får se det som att jag får en timme extra att plugga på kanske är glad för det efteråt men just nu är det bara lite lagom demprimerande.
Åhh orkar inte blogga mera nu! Hörs senare!
Tänk om jag kunde vara såhär lycklig nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0