MIDDAG

Dålig uppdatering idag vilket Lina inte var sen med att skriva i min logg på facebook. Men hade psykologi och matte kommunikationspass innan det blev att göra lite engelska och göra matte inför provet. Gick in i provsalen och tänkte att jag inte skulle kunna ett skit men gick över förväntan, svarade på allt men sen att jag chansade på ganska många är en annan sak. Men känns iallafall ganska bra!
Nu är det snart kycklingwok med nudlar som gäller innan jag ska iväg till träningen ska inte träna pga mitt knä som gjorde ont då och då innan och sen att jag har ett blåmärke stort som en hand och en liten svullnad gör ju inte direkt saker bättre. Tror minsan att det blir all in på vinterkläder ikväll, jacka, stövlar, vantar och mössa! Vill man vara varm så vill man.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0