Måndag

Efter skolan blev det en lång och mysig fika med Josefine. Mysigt värre! Kom hem vid 5 och då bytte jag om och käkade middag inna jag drog iväg för träning. Gick faktiskt ganska bra för mig om man bortser från mitt jäkla knä som fortfarande gör ont och låser sig ibland. Men jag tränar på, skam den som ger sig.

Hämtade 2 tröjor som moster köpt till mig också, en kofta som var trekvartsärmad i en mysig höstig brun färg och en over size tröja som var stickad i blått och vitt randigt. Lite stor men viker man upp/in ärmarna så ser den ut som vilken oversize tröja som helst :) båda från H&M bilder kommer.

Nu ska jag sova och imorgon är det skola 8.25 med spanska prov, mindre kul men något som måste göras :(

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0