Twilight

En kväll med god middag bestående ac förrätt och varmrätt. Sen var det godis och så mycket bättre som gällde. Efter att det gick jag upp och chattade med lite folk på facebook innan jag kände för att se början på någon film i typ en halvtimme innan jag skulle sova. Valet föll hör och häpna på twilight... Ja, jag är lite seg och har inte sett någon av de filmerna. Började kolla och efter 30 min gick jag och borstade tänderna och allt innan jag satte på filmen igen och jag kubde inte sluta titta. Så är nu av med min twilight-oskuld. Och med detta följde ett otroligt starkt sug efter att se de andra och slutligen se den sista på bio :)

Nu ska jag läsa vecko revyn och sen sussa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0