Söndag 13/11

Idag har jag inte gjort mycket. Vaknade och farbror och Adam var här så hälsade på dem och käkade frukost. Sen åkte dom iväg till ishallen med Mattias och jag pluggade lite samt började fixa lite på min önskelista. Jag menar släkt och familj ska ju börja handla nu och jag fyller ju år 4 dagar efter jul så krävs en del. På önskelistan står bla lite kläder jag sett, hunter stövlar, ett par andra skor, converse, pengar, lite presentkort och lite smink och sen lite andra saker.
Just nu gör jag lite psykologi och kollar på hockey.
Ska börja fixa mig för träning snart också!
PUSS
'
ge mig drinkar på stranden, brun hy, sandstrand, hav, värme och italien igen tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0