Måndag Kväll

Blev en mysig dejt med Emmy inne i stan, satt och snackade hur länge som helst innan vi började gå och kolla i skrapan, ringen och åhlens. Sen ska vi åka mot hornsgatan för att hitta butiken VILLAGE som tydligen skulle ligga på Hornsgatan 47. Vi söker på SL och sen sätter vi oss på bussen och ska av vid roslundsgatan men istället springer vi av när bussen stänger dörrarna vid rosenlund så blir att väta på nästa buss. Sen kommer vi fram och har blandat ihop siffrorna och börjar leta efter 74 och tillslut såg vi en stor skylt på husväggen där det stod VILLAGE. Självklart hade dom inte det jag skulle ha där så vi ringer till VILLAGE på Kungsgatan och beger oss dit och där hittar vi den.
Efter letandet efter en butik i 1 timme så åker vi hemmåt, så var en händelserik dag men med mysket skratt och prat. Och mycket gående eftersom vi gick fel iprincip hela dagen.
Ikväll har det inte hänt mycket i mitt liv, pluggat lite, kollat klart på new moon, kollar på ensam mamma söker och sen har det inte hänt så mycket mera. Nu ska jag lägga in mina kläder som jag har i en hög på en stol i mitt rum i min klädkammare och sen ska jag sussa.
Har lite sovmorgon imorgon och sen en ganska lugn dag i skolan. Spanskaföreläsning, kolla på film på temat samt a en KP pass i matte. Bara matten som förstör... annars skulle det vara en perfekt dag!!
hahha slutar aldrig skratta åt denna bild, kräftskiva i sommras. Lekar utomhus sent på kvällen och mycket skratt.
Tänk att man kunde ha linne sent sent på kvällen för typ 3 månader sedan, nu går vi runt med jacka, vantar, halsduk och mössa efter klockan 7 typ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0