Gårdagen

Igår var det yoga på förmiddagen vilket var lite annorlunda men skönt ändå. Efter det rörde jag och Mikaela oss mot stan och kollade lite innan vi mötte upp Lina i kunshallarna för lunch. Sen blev det pressvisningen av Drive med Lina, Mikaela, Vendela och Camila. Efter filmen gick jag, Mikaela och Lina till café 60 och snackade och skrev lite om filmen. Mikaela åkte efter det hem och jag och Lina gick till NK där jag testade stövlar. Efter NK gick jag mot Bonniers på Sveavägen, skaffade mig ett jobb så första arbetsdagen är 3/11, ska bli roligt! Mötte även upp pappa där eftersom han jobbar där också.
Blev en snabb middag innan det blev träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0