Fredagen Den 18/11

Idag var det en tema lektion bestående av att min grupp redovisade samt att jag kyssnade på alla andra gupper. Sen var det BG, PH och engelska. Kort och skön dag!
Efter skolan åkte jag hemmåt och hann inte mer än innan för dörren innan jag mötter moster i centrum så gjorde vi en synundersökning inför körkort och så. Blev en julinspirerad fika i cenrum också, tomtelatte och pepparkaksmuffins på espresso house. Sen kollade vi på lite inredningssaker innan vi åkte och handlade lite. Blev spontant att jag åkte hem och hjälpte henne att städa, klippte leffe, åt middag och kollade på idol.
Nu ska jag lägga mig och kolla på twitter och instagram innan jag sussar.
Imorgon har jag inte mycket planerat, pappa och lillebror ska bort på eftermiddagen och en del av kvällen så blir nog en mys och hemmadag med mamma. Har lite saker att göra under helgen men vet inte riktigt när för det är ganska tråkiga saker; städa och plocka undan i rummet eftersom jag tar fram men inte ställer tillbaka, måla naglarna och låta det torka och inte få hål eller liknande i nagellacket pga att jag har dåligt tålamod, handla lite småsaker till presenter och liknande, fica i min garderob, plugga... osv. ROLIGT VÄRRE!
Ska även försöka hinna med att ta hand om mig själv... raka benen vilket inte sker så ofta på vintern, läsa skvaller, ansiktsmask, hårinpackning och lite annat som får oss att må bra såhär i vinter mörkret.
PUSS
jag och Borken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0