Förskyld

Vaknade idag men bara lite halsont och täppt på pallrade mig iväg till skolan trots en super förskyldning. Mina förskyldningar är alltdi värst på morgonen och kvällen så det är skönt att det är relativt lugnt på dagarna. Skoldagen idag var bra och ganska lugn, engelska diskussion, ingen psykologi, en mysig lunch med paula och amanda samt rollspel med röda korset om flykt. Rollspelet var roligt samtidigt som man skrattade och hade kul så insåg man allvaret i flyktingars situation.
Efter skolan har jag bara varit hemma och kollat på tv, druckis te och ätit glass. Vill bli av med förskyldningen... vill sova bra på nätterna och inte vakna att att halsen är torr, host attack eller nästäppa och vill även var någolunda frisk på lördag då jag ska jobba för första gången. Kul och stå där och hosta och nysa samt prata som jag vet inte vad pga halsont och för att jag är täppt.
Ska gå och sova nu och börjar inte förän 13.15 imorgon på friskis inne i stan med idrott ifrom av zumba men får se hur förskyldningen är men ev tittar jag nog bara på. Ska gå upp vid halv 10 hade jag tänkt alltså 2 och en halvtimme innan jag ska gå men tänkte få lite plugg avklarat och fösöka få den där jäkla spanska texten i huvudet som jag inte kan ett ord på i nuläget och som ska redovisas imorgon.
Blir hur som helst typ 10 ½ timmars sömn så det kanske är bra för förskyldningen!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0