Tidig Torsdag

Gick ganska lätt att komma upp ur sängen imorse, bara ett larm behövde ringa. Kan vara för att det var jobb och inte skola som gällde. Jobbet gick iallafall bra, inte så mycket folk med lite sålde jag iallafall. Efteråt så bjöd de på fika så satt och pratade lite med några riksdags människor och författaren Johanne Hildebrant. Förstod inte riktigt allt de snackade om jag menar jag ä ju bara 15 snart 16. Men när de pratade lite om ideal och krig och sånt så var jag lite mera aktiv iallafall. Hennes bok blev jag sugen att läsa, hon har levt ihop med svenska armen i afghanistan under kriget och det var riktigt intressant det hon berättade. Cool tjej som vågar göra sånt, här sitter vi hemma och världen går under om vi missar bussen. Under hennes tid där berättade hon att hon isåg var en kris och var problem i livet innebar.
Nu ska jag försöka ta tag i mitt historiska repotage och äta lite lunch innan jag ska iväg till centrum och kolla ite samt fika med Malin. Ska bli riktigt mysigt!
PUSS
jag och min snygging till vän i sommras

Kommentarer
Postat av: elsa

Så, nu hoppas vi på att du har en inbjudan i din inkorg :)

2011-12-15 @ 16:26:33
URL: http://elsakarlsson.blogspot.com/
Postat av: Jennie

Hej tjejen!



Nu har vi en tävling på vår blogg där man kan vinna de tre första böckerna i Twilight serien med filmomslagen!



Var gärna med och tävla, då du kan vinna de antingen till dig själv eller till någon vän som vill upptäcka denna fantastiska berättelse mellan Edward och Bella!



Här: http://thetwilightseries.blogg.se/2011/december/tavlingsdags-i-samarbete-med-cdoncom.html#comment

kommer du direkt till tävlingen!



Hoppas du deltar :)

God Jul!



(ledsen om du inte uppskattar dessa typer av kommentarer)

2011-12-15 @ 17:06:12
URL: http://thetwilightseries.blogg.se/
Postat av: Fatma - JULKALENDER

Dagens lucka innehåller utlottning av valfri laptop skinn :)

2011-12-15 @ 19:12:50
URL: http://fatmas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0