Senaste Dagarna

Tisdag: Bakade massa inför min födelsedag innna jag åkte in och träffade Lina och hennes 2 kompisar och vi kollade runt lite innan vi åkte hem hit. Här hämtade jag mina saker innan vi spenderade kvällen hos lina. Lagade middag som vi åt med Henrik innan vi snackade skit och kollade på film. På 12 slaget sprutade vi skumpa innan heke åkte hem och jag och Lina kollade klart på filmen och gick ochsov.
Onsdag: Vaknade hos lina och fick ett super fint halsband i födelsedagspresent innan vi fixade pannkakor med grädde, sylt och nutella till frukost. Sen åkte jag hem och möttes av blommor av mamma och pappa. Senare fick jag även sockor/strumpor till mina hunter och en halsduk. Sen blev det kycklingtacos till middag och senare blev det film med familjen.
Idag: Släktkalas för att fira mig och i princip hela tjocka släkten var här. 4 olika presentkort, pengar, att få välja en bikini till turkiet, massor med blombuketter, en övningskörningsskylt, pengar och parfym var lite av det jag fick. Efter att ha skrivit önskelistan till jul så fanns det inte mycket kvar att önska sig till födelsedagen. Så pengar och presentkort blev det. Bra att ha till vårkläder och sommarkläder.
Har även Alma här över natten så hon ligger och sussar i mitt rum nu så jag ska smyga upp och kolla på någon film eller liknande på datan nu innan jag ska sova. Bäst att inte var uppe förlänge för innan halv 8 imorgon kommer hon komma upp krypande i min säng. Ska ev upp till centrum med Alma imorgon och träffa Elin. Måste köpa strumpbyxor till nyår och kolla lite.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0