När Jag Vaknar Är Det Jul

Nu ska jag gå och sova. Imorgon är det julafton och idag har min kropp attackerats av julkänslor.
Ligger massvis med paket under granen, det luktar julbak och julmat, julsånger på tv, tomtar och rött i huset och en pyntad gran som lyser vackert.
Imorgon lär jag inte sova sålänge för det är julfrukost, åka till graven, handlat det vi glömt, äta gröt med mandel, kolla på kalle, äta julmat, julfika och öppna paket. Alltid samma traditioner i samma ordning men inte blir det tjatig, oh nej tvärt om. Det blir tråkigt om det inte är så. Jultraditioner är jultraditioner.
Lär inte uppdatera så mycket imorgon men något inlägg lär det bli!
mysigt bad idag, med linas julklapp i beredskap

Kommentarer
Postat av: Lina

<3

2011-12-24 @ 00:39:53
URL: http://colarium.blogg.se/
Postat av: Lina

jag ska bära med mig min lovebox vart jag än går. Men vill INTE ha rosa kondomer liksom???? ska skydda den med mitt liv alltså.

2011-12-24 @ 00:40:29
URL: http://colarium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0