JULLOV

Avslutningen igår var lite små seg men vad gör man inte för att få jullov. Efter avslutningen åkte jag och Lina och handlade lite och sen så pyntade vi pepparkakor. Vi orkade inte göra egna så vi gjorde glasyren och dekorarade färdiga pepperkakor. Samtidigt som vi dekorarade våra finfina pepparkakor så var Lisbet Salander och flickan som lekte med elden på tvn. Bytte julklappar gjorde vi också, fick lite hemma spa saker: ljus, örngott, handduk, ansiktsscrub, kroppscrub och badolja. Så får ta ett bad någon dag.
Har tagit massa kort som jag inte har laddad över så laddar upp bilderna när jag orkat laddad över dem.
Nu har jag precis satt i hop ett papparkakshus som står upp men som inte är är vackert men helt är det somsagt. Har även gjort saffranssockerkaka. Idag ska jag bara vara hemma ta ett långt bad eller dusch och göra de årliga traditionerna.
Äta mini julbord till middag, klä granen, lägga alla klappar under granen och speal bingolotto på uppesittar kvällen.
Nu ska jag ta en kopp kaffe och en lussebulle. Det är jul mina vänner!!

Kommentarer
Postat av: jessica

Vilken fin blogg! :D

Och anmäl dig gärna till mina tävlingar som jag har i jlklappskalendern. :)

2011-12-23 @ 13:06:39
URL: http://jjeessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0