Irriterad

Är irriterad på ingen mindre än mig själv.

Jag fastnade vid datorn och kom i säng sent och nu kan jag inte sova. Tankar som flyger runt om allt möjligt, panik över saker som måste göra och abstinens över att jag inte tränat på en vecka. Jävla förkyldning!

Så fort denna hosta är borta ska underställ, träningsbyxor, tjocktröja och löparskorna på. Jag vill träna och det är nu!

Tänk att något som man ibland känner sig tvingad till eller som man går till med 0 motivation på en vecka kan förvandlas till något som man saknar och har energi och motivation till.

Nej nu ska jag försöka sova igen efter en dag med hundvakt, psylologi plugg, mattetal och förlust på hovet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0