Helgen I Kort

I fredags  var det middag med erika och william som gällde och det var trevligt. Hände inte så mycket mera utan var riktigt trött när de gick hem så intog sängen och skönhetssömnen på engång. Bloggen fanns inte ens i tankarna...
Igår (lördag) så var det första arbetsdagen på bonniers, var med på David Lagerkrantz på hans relise föreläsning, hjälpte till lite innan och sälde zlatans bok som han skrivit efteråt. Det var faktiskit riktigt roligt och intressant. Sålde slut på böckerna gjorde jag också. Efter jobbet åkte jaghem och åt middag innan jag åkte till Josse och träffade de andra tjejerna, körde med andra ord innan vi drog oss mot VH. Där träffade vi lite annat folk och vid halv 1 drog vi oss hemmåt.
Nu sitter jag och pluggar lite psykologi och senare idag så ska jag på hockey, AIK match på hovet.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0