Första December

Första december idag och jag har inte mycket till julkänsla men det blir det nog ändring på när snön kommer. Om den nu kommer... längtar faktiskt lite till snön just nu.
Vaknade vid halv 10 och har pluggat lite, läst massa bloggar och bra mysit i sängen, gick upp för 30 minuter sedan och har precis ätit lite och nu ska jag byta om innan jag rör mig mot skolan.
Hopppar idrotten eftersom jag är riktigt förskyld, hostar och går inte  2 minuter innan jag måste snyta mig så kankse inte ska stäla mig och köra zumba i drygt en timme då. Men åker iväg och kollar på klassen och sedan åker jag till skolan för spanska redovisning.
PUSS
i limon mot balen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0