Biverkning

Kom till skolan imorse och efter ett tag såg jag suddigt och började få ont i huvudet. Symptom för när jag svimmat tidigare lite här och var, jag gick upp till skåpet och tog ett äpple samt lite vatten, blev inte bättre så började åka hemmåt. Kom inte så långt för näst intill på bussen kräktes jag så mamma hämtade mig och påväg hem kräktes jag ännu en gång. Äter ju medicin för lugninflamationen där man kunde få yrsel, huvudvärk och kräkningar. Så är säkert därför, är känslig för mediciner och det är vissa jag inte kan äta pga att det kommer upp igen.

Jag som skulle fika med tjejerna på cafe 60 ikväll så det missade jag. Men har sovit lite och känner mig bättre så ska bara ta det lugnt ikväll och sova tidigt. Imorgon har jag planer på att träffa moster och gå på julmarknad, köpa de sista julklapparna, laga middag, kanske ha lite hemmaspa och filmmys. Tror att det är bättre imorgon eftersom jag redan mår bättre, ska äta lite snart, sova tidigt och dels slutat ta medicinerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0