12 Timmar Kvar

Om tolv timmar kommer jag stå någonstans med mina vänner och fira in det nya året. För om 12 timmar så är det 12 slaget.
Just nu sitter jag och målar naglarna och kollar lite bloggar. Jag har korta naglar men ska föröka få dom att växa men det går ju itne så bra eftersom jag biter på naglarna. Men med nagellack på så biter jag bort nagellacket istället för naglarna så får hoppas att dom kan växa lite nu innan allt nagellack är borta.
Har även fixat efterrätten till ikväll som är en cheesecake med pepparkaksbotten med en fyllning eller vad man ska kalla det med vit choklad och krossad mörk choklad.
Idag ska jag inte göra så mycket fram till typ halv 5. Då ska jag börja fixa mig. På med nyårs klänningen, på med sminket och smycken.  Ser fram emot kvällen, middag med familjen och 2 andra familjer som vi alltid firar med. Sen börjar jag röra mig mot brandbergen där jag träffar malin, mickis, josse och madde. Vi är hos malin fram till strax innan 12 då vi går ut och träffar några som vi firar in året med.
Sover hos moster inatt eftersom hon bor närmare handen, brandbergen, vendelsö och liknande.
PUSS
mina tjejer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0